آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ مجید اصلاحی به نام جون دل

متن آهنگ مجید اصلاحی به نام جون دل

Text Music Majid Eslahi Called Jone Del

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد