آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ محمد علیزاده به نام گل

متن آهنگ محمد علیزاده به نام گل

Text Music Mohammad Alizadeh Called Gol

ʚĭɞ تورو جدا کردم از یه عالمه گل چی شد یه شبه دلت مال من شد ʚĭɞ
ʚĭɞ یه کلمه بگو عاشقی خب بگو عاشقی خب ʚĭɞ
ʚĭɞ نرسه این شبا کنار تو به صبح چشاتو وا کن واسه من بگو خب ʚĭɞ
ʚĭɞ ببینمت هی مث دسته ی گل نشستی رو مبل ʚĭɞ

موزیک : پدرام پالیز, تنظیم : پازل بند ( آرین بهاری )

متن آهنگ گل از محمد علیزاده

تورو جدا کردم از یه عالمه گل چی شد یه شبه دلت مال من شد ʚĭɞ
ʚĭɞ یه کلمه بگو عاشقی خب بگو عاشقی خب ʚĭɞ
ʚĭɞ نرسه این شبا کنار تو به صبح چشاتو وا کن واسه من بگو خب ʚĭɞ
ʚĭɞ ببینمت هی مث دسته ی گل نشستی رو مبل ʚĭɞ
به لینک زیر مراجعه نمایید :

⇔ لینک دانلود ⇔

دانلود آهنگ گل محمد علیزاده با کیفیت اورجینال

متن آهنگ گل از محمد علیزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد