آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ آرمین زارعی به نام ناز شستم

متن آهنگ آرمین زارعی به نام ناز شستم

Text Music Armin Zarei Called Naze Shastam

❖من خستم سمتم نیا اصلا نباشی هستم برو چی میخوای از من ❖
❖من خستم سمتم نیا اصلا نمک نداشت دستم ولی خب باز ناز شستم ❖

موزیک: آرمین زارعی, تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

متن آهنگ ناز شستم از آرمین زارعی

❖من خستم سمتم نیا اصلا نباشی هستم برو چی میخوای از من ❖
❖من خستم سمتم نیا اصلا نمک نداشت دستم ولی خب باز ناز شستم ❖
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ناز شستم از آرمین 2afm

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد