آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ دایان به نام حال من خوب نیست

متن آهنگ دایان به نام حال من خوب نیست

Text Music Dayan Called Hale man khoob nist

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد