آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ مهدی یغمایی به نام بی تو

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام بی تو

Text Music Mehdi Yaghmaei Called Bi To

بی تو من با چه دلی باید لب دریا روم
بی تو من با چه امیدی غرق در رویا شوم
همچو گلدانی که خشکیده دگر از بی کسی
بی تو من با چه دلیلی همره دنیا شوم

متن آهنگ بی تو من با چه دلی باید لب دریا روم از مهدی یغمایی

بی تو من با چه دلی باید لب دریا روم
بی تو من با چه امیدی غرق در رویا شوم
همچو گلدانی که خشکیده دگر از بی کسی
بی تو من با چه دلیلی همره دنیا شوم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد