آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام نفس

Text Music Farzad Farzin Called Nafas

✤نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم✤
✤من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم✤
✤هر وقت دلت هوامو کرد تو بارونا قدم بزن✤
✤بدون همیشه خاطرت عزیزه و میمونه تو قلب و یاد من✤

متن آهنگ نفس از فرزاد فرزین

نفس نفس کنارتم با هر نفس به یادتم
من عاشقت شدم یه روزو ترک نمیشه عادتم
هر وقت دلت هوامو کرد تو بارونا قدم بزن
بدون همیشه خاطرت عزیزه و میمونه تو قلب و یاد من

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد