آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

کد پیشواز سنتوری زخم زبونات محسن چاووشی

کد آهنگ سنتوری زخم زبونات محسن چاووشی

کد پیشواز علی سنتوری زخم زبونات محسن چاووشی



برای مشاهده ی کدها به ادامه ی مطلب بروید

 

٢٢١١١٣١سنتوری.زخم زبونات

ارسال کد به 7575

 

٢٢١١١٢٩ سنتوری.رفیق من

٢٢١١١٢٧ سنتوری.گوشیو بردار

من با تو خوشم ۲۲۱۱۱۲۸

راه کربلا ٣٣١٨١٧

اسیری ٣٣١١٠١٠

بازار خرمشهر ٣٣١١٠١١

بازار خرمشهر.قطعه ۲ ٣٣١١٠١٢

بخون امشب ٣٣١١٠١٣

چهار دیواری ٣٣١١٠١۴

حراج ٣٣١١٠١٨

خنده ٣٣١١٠١٩

دریاچه مرده ٣٣١١٠١۵

دل شوره ٣٣١١٠١۶

دور آخر ٣٣١١٠١٧

ژاکت ٣٣١١٠٢٢

ظهر عطش ٢٢١٧٢٢

غدیر خون ٢٢١٧١٧

کاشکی‌ ٣٣١١٢۵١

کی‌ بهت خندیده ٣٣١١٠٢٠

لولای شکست٣٣١١٠٢١ه

٣٣١٢٣٢٠ چمدون(چمدونمو دارم میبندم،با یه طرح کهنه از دلخوشیام..)

٣٣١٢٣٢١ چمدون قطعه۲(چمدونمو باید میبستم،واسه رفتن از همون روزی که..)

٣٣١٢٣٢٢ چمدون قطعه ۳(من با چمدونم آخر این جاده،منتظرت میشم..)
٣٣١٢٣٣۵ پروانه ها(شال و کلاه کن آسمون خیسه..)
٣٣١٢٣٣۶ پروانه ها قطعه۲( خیلی دلم گیره،خیلی گرفتارم..)

٣٣١٢٣٢٧ غیر معمولی(دوستی ساده ی ما غیر معمولی میشد..)

٣٣١٢٣٣٩ غیر معمولی قطعه۲(بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو..)

٣٣١٢٣١٩ بوف کور(غباری که از تو نشسته روی قلبم..)
٣٣١٢٣١٨ بوف کور قطعه۲( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)
٣٣١٢٣٢۴ غم وشادی(توی این خرابه ی متروکه،تو که نیستی همه چی مشکوکه..)
٣٣١٢٣٢۵ غم وشادی قطعه۲(ای غم و شادی من روح آبادی من..)
٣٣١٢٣٢۶ غم وشادی قطعه۳( من که از دوری تو دلتنگم،دست خالی با دلم میجنگم..)
٣٣١٢٣٣٠ حریص(بهم بگو از عشق تصور تو چیه،وقتی که ….)
٣٣١٢٣٢٩ حریص قطعه۲(نخندو با خنده هات باز منو دلخور نکن..)
٣٣١٢٣٣۴ پرنده غمگین(نگو بهار چی شده پرنده ی غمگین…)
٣٣١٢٣٣٣پرنده غمگین قطعه۲(بگو چه مرگته که دوباره میخونی..)
٣٣١٢٣٣٨ زیبائی(از خودم میپرسم از چی نفرت داره…)
٣٣١٢٣٣٧ زیبائی قطعه۲( اما باز فک میکنم،شاید این تقدیره..)
٣٣١٢٣١٧ باد بادک های رنگی(بچه بودم غصه وبالم نبود،هیشکی حریف شوروحالم نبود..)

٣٣١٢٣٣٢کافه های شلوغ (تو غربت خونه جز منه دیونه کی غصه ی تو رو خورد…)

٣٣١٢٣٣١ کافه های شلوغ قطعه۲(بازم اجازه بده بهت سلام کنم،نگو باهام قهری…)

٣٣١٢٣٢٣ دلم تنهاس(تو میدونی،تو خیلی وقته میدونی،نمیفهمی،چه بی اندازه بی رحمی..)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد