آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ امین حبیبی به نام چشماتو خیلی دوست دارم

متن آهنگ امین حبیبی به نام چشماتو خیلی دوست دارم

Text Music Amin Habibi Called Cheshmato Kheili Doost Daram

متن آهنگ چشماتو خیلی دوست دارم از امین حبیبی

بیا عشقم ، بیا اینجا
 بیا آروم بشین پیشم
بذار دستاتو تو دستام
که من با تو خودم میشم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ چشماتو خیلی دوست دارم از امین حبیبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد