آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ مسعود صادقلو به نام نزدیکی به من

متن آهنگ مسعود صادقلو به نام نزدیکی به من

Text Music Masoud Sadeqloo Called Nazdiki Be Man

متن آهنگ نزدیکی به من از مسعود صادقلو

آخ بمیرم واسه مهربونی صورت ماهت 
جون میگیرم از اون چشمای قشنگت نگاهت
وای عزیزم …
وقتی نزدیکی به من آرومم وقتی که دوری ازم 

متن آهنگ نزدیکی به من از مسعود صادقلو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد