آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

آهنگ مصطفی پاشایی به نام عاشق تر از من

متن آهنگ مصطفی پاشایی به نام عاشق تر از من

Text Music Mostafa Pashaei Called Ashegh Tar Az Man

متن آهنگ عاشق تر از من از مصطفی پاشایی

دونه دونه عکساتو همش میبوسم من 
چشامو تو چشای عکسات میدوزم من
یکی یکی میذارمشون رو قلبم 
امشبو با یه خاطره سر کردم من

متن آهنگ عاشق تر از من از مصطفی پاشایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد