آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول
آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل | کد پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز ایرانسل 92 | آوای انتظار همراه اول | پیشواز ایرانسل | پیشواز همراه اول

بیوگرافی محسن چاوشی تکمیل

بیوگرافی محسن چاووشی حسینی بصورت کامل + عکس های جدیدش

محسن چاوشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر) خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است.بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

  

  • محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

 

  • وی خواننده و آهنگساز ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری ساختهٔ داریوش مهرجویی و نیز ترانه‌های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحی می‌باشد.

  • محسن چاوشی بارها در برنامه سال تحویل دعوت شد و اولین باری که پذیرفت به طور ناگهانی سر برنامه حضور نیافت و احسان علیخانی مجری برنامه به طور رسمی از عدم حضور وی عذرخواهی کرد.

 


  • از زمان پخش نخستین آلبوم او «نفرین» تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاوشی شنیده شده است و عده‌ای هم دست به سوء استفاده‌هایی این چنینی در این زمینه کرده‌اند. محسن چاوشی پس از کسب مجوز و در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی خود، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرد که در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم «ژاکت» برگزار خواهد کرد، اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و انتشار آلبوم این اتفاق رخ نداد و تاکنون نیز رخ نداده است. گفته می‌شد تا چندی پیش «شهاب اکبری» مسئول جمع کردن گروه برای چاوشی بود که احتمال دارد پیش از او فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده داشته است. در حال حاضر نیز شایعه شده است که با بهروز صفاریان برای جمع‌بندی پارت کنسرت به مشارکت پرداخته است.
  • شاید هیچ خواننده مطرحی پیدا نشود که با گذشت ۱۰ سال از مطرح شدن نام و فعالیتش، کنسرتی برگزار نکرده باشد. همین امر باعث شده عده‌ای بگویند چاوشی توان اجرای زنده را ندارد، اما خود او گفته بهتر از هر کسی در اجرای زنده مهارت دارد.

 

  • محسن چاوشی تاکنون، به صورت تمرینی دو ترانه «زخم زبون» و «خاکستر» را به صورت زنده اجرا و ضبط کرده است. محسن چاوشی در تیرماه سال ۱۳۹۵ برای اولین بار قسمتی از قطعه متاسفام برات را به صورت زنده اجرا و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بیوگرافی محسن چاووشی حسینی بصورت کامل + عکس های جدیدش

  • محسن چاوشی قرار بود خواننده تیتراژ فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا باشد،[۱۶] اما به دلیل اظهارات حاتمی‌کیا در نشست خبری فیلم چ که در این رابطه گفته‌بود «فیلم بسته شده بود و پس از آن، آقای چاوشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و درنهایت هم قرار شد یک کار آزاد در این‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ.»، محسن چاوشی در صفحه شخصی خودش نوشت «به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب دربارهٔ نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.»

 

  • در پی قرار گرفتن ریمیکس آهنگهای «قطار» و «عروس من» در نظرسنجی برنامه «هفت ترانه» شبکهٔ شما و همچنین پخش آهنگ «قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵، از شبکه پنج صدا و سیما، محسن چاوشی بیانیه‌ای را صادر کرد. وی نیز اعلام کرد: «برای پخش هیچ‌یک از قطعات آلبوم‌هایم از من اجازه گرفته نشده است»

 

  • محسن چاوشی برای اولین بار در طول سال‌های فعالیت خود، در میان مردم و در کنسرت مهدی یراحی در سال ۹۲ به عنوان مهمان حضور پیدا کرد که ویدئویی نیز از حضور وی انتشار یافت و جنجالی به پا شد.اگرچه تا پیش از این گفته می‌شد، محسن چاوشی چند بار به شکلی پنهانی به کنسرت‌های خوانندگان مختلف رفته است.

 

  • محسن چاوشی پیشنهاد همکاری در پروژهٔ «سنتوری مرد پاییزی» اثر داریوش مهرجویی (کارگردان بزرگ سینما) را به صورت غیرمستقیم و محترمانه رد کرد. وی با درخواست مبلغی عدم رضایت خود را به مهرجویی نشان داد که با واکنش شدید وی روبرو شد. جالب توجه است که پس از آن بهرام رادان (بازیگر نقش اول فیلم)، اردوان کامکار (نوازنده ساز سنتور) و یاس (خواننده بنام هیپ هاپ) نیز درخواست مهرجویی را برای حضور در این فیلم رد کردند.

94-04-gh137 599lagk66q0upfgmvwkd 00789 10615635_785463124838813_4662736978391310155_n

مدتی است که بعضی از خوانندگان با صدایی شبیه به تو می خوانند و جالبتر این که یکی از این افراد ادعا کرده چاوشی صدا و سبکش را از من تقلید می کند، نظرت در این رابطه چیست؟

 به نظرتان چه باید گفت: همیشه هنرمندی که خود یک سبک را اختراع می‌کند در آن ژانر موفقیت بیشتری را کسب می‌کند. به نظرم خیلی نباید این حرف‌ها را جدی گرفت. من تنها کار خودم را می‌کنم و اصلا برایم مهم نیست که این افراد چه می‌گویند. در نهایت این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند.

دانلود آهنگ امیر بی گزند محسن چاووشی

دانلود آهنگ خداحافظی تلخ محسن چاوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد